social icons

search

more from the blog

Audrey Hepburn Makeup Tutorial


Hai Ladies~ Finally another makeup play post! Yay! Now I will always make a video tutorial for you to try, since I am now building my own youtube channel, so please kindly subscribe me if you like :)

Makeup for Attending A Wedding Party

MAKEUP PLAY + TUTORIAL: Tiger Lily from Pan 2015 Movie


Helooowww~ Anyone already watched PAN? A movie about the beginning of Peter Pan - yes, the famous annoying little boy in green suit. But in PAN 2015 movie, Peter is not annoying, he is brave, cool, mysterious, and handsome lol.

MAKEUP PLAY + TUTORIAL: Smokey Pink for Mature Cute Look


Aloha! Recently I am always use pink for my daily life, and I just brought pink Marc Jacobs case for my phone, while actually I am not a big fan of this color, lol~
So I also want to share a makeup look tutorial, I called it Smokey Pink makeup. With this eyes makeup, I feel mature and cute at the same time! ^^

TUTORIAL: Sexy and Bold Ulzzang Look


WARNING: This post contains so much selfie spam, so if you don't like me, you better close the window. Seeing too much can caused lovestruck for me. Just kidding lol~

Hello! Maybe some of you already know about ulzzang, it's really popular in Indonesia. For anyone who doesn't know, please kindly check my previous simple Korean ulzzang makeup tutorial for explanation :)

MAKEUP PLAY: Zef Ulzzang + VIDEO


Wazzup Gorgeous! I watched Chappie last week with my friends and the movie is so-so, good at the middle but the ending ruin all the film, imho.

MAKEUP PLAY + TUTORIAL: Fake Dirt on Face


Hello World! Thankyou for your respond on my Freckles Tutorial last day, I am so happy knowing that you liked it. This time I wanna show you how to make dirt on face with makeup.

TUTORIAL: How to Create Fake Freckles


Oh come on paper birds, fly me higher...


Hi! Another makeup play and tutorial wrapped up with my style. I am keep practicing and practicing my digital imaging skill~ So today I am gonna show you how to create fake freckles on your face. 


MAKEUP PLAY + TUTORIAL: Cloudioscope


Maybe some of you already know that I'm so in love with fine arts and photography. I have my fine art photography house Absconding Reality
Months lately I've practiced much about digital imaging to make surrealist photos. I adore surreal style so much, you can find out more here about it. 

TUTORIAL: How to Look Like an American


Hello Ladies! I am so HAPPY that I can make another makeup play and tutorial for you again! Sorry for my long absence :(

MAKEUP PLAY: Fantasy Futuristic Robo

Hi~! Proudly me, I announce that I finally can make another tutorial for you again *cry happily* oh how i miss doing this often!

Already seen Interstellar movie? It's Christopher Nolan's latest great amazing movie with science alerts inside. I love science and astronomy!!! So that's wh…

MAKEUP PLAY + TUTORIAL: Sweet Carnival

Hello Ladies!♥♥
Back with my makeup play plus tutorial again! Anyone miss my this kind of post? xD Today I bring another "cute" theme, as I always do *slapped* LOL. Inspired by Carnival and its fun stuff, especially the carousel! And made it with pastel/sweet look!♥
Look at these cute ac…

Profile Photo

Bonjour!

Hello!

Now to him who is able to do immeasurably more than all we ask or imagine, according to his power that is at work within us.
Ephesians 3:20

Instagram